matteeksamen 06....

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

anders90
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 11
Registrert: 12/10-2005 20:34

i år kan matteeksamen bli vanskligere enn på lenge fordi 10. klasse i år blir prøvekaniner for L 06 (kunnskapsløftet). men er det noen som har en idè om hva oppgavene kommer til å gå ut på?
If the Scatman can do it, so can YOU!
Gjest

Seriøst??! Er det sant? Håper ikke det!!!!
Gjest

Men du...Vi kan ikke være prøvekaniner for det kunnskapsløftet når vi har hatt undervisning etter det gamle kunnskapsløftet..Det må være feil!
skoglund90
Cantor
Cantor
Innlegg: 128
Registrert: 25/04-2006 13:22

Hvis det er det...Så er jeg ferdig!!!

Da stryker jeg seriøst... Jeg sliter med matte tentamen liksom...OMG!!
HuHuu^^, Spøkelse.. o.O
Kampfar

vi kom opp i matematikk i år, har sotte å skreve om
Algebra :: Funksjoner I :: Geometri II :: Prosent :: Ligninger med To Ukjente :: Potenser :: Tallregning :: Sannsynlighet :: Sirkelen :: Statistikk :: geometri III :: proporsjoner i hele dag:P
VeroF

Okei.. D er trist. Jeg kom også dessverre opp i matte, og jeg må finne en måte å få tak i eksamen 2006 på! Jeg bare måååå finne den! Mine eneste utvei nå, ellers går alt rett til .. :evil:
Gjest

Kampfar skrev:vi kom opp i matematikk i år, har sotte å skreve om
Algebra :: Funksjoner I :: Geometri II :: Prosent :: Ligninger med To Ukjente :: Potenser :: Tallregning :: Sannsynlighet :: Sirkelen :: Statistikk :: geometri III :: proporsjoner i hele dag:P

haha:P.. matte er jo egentlig så innmari kjedelig fag.. å så kan du aldri lære nok av dt..:S mn tror du vi får masse om likninger på eksamen? *bekymret*
Gjest

æ e eni me kampfar, burde øve på de formlan han har ramsa opp dær.)
Gjest

Matte sug nå grønjævlig!
janice

du anders90.....
på tentamen fikk vi eksamensoppgaver fra i fjor og de var mye vanskeligere enn den eksamen son kommer...
vi har fått vite at i år er det mindre oppgaver der vi har valgmuligheter,og det er fordi at det er så mange som gjør feile valg....så i år blir eksamen ikke noe mer vanskeligere enn de andre som her vært.... :wink:
katrih

hei dere er riktig ...........også jeg klarer ikke å være med det vil si at noe i klassen og noe dume utlandinger
Gjest

Anonymous skrev:
Kampfar skrev:vi kom opp i matematikk i år, har sotte å skreve om
Algebra :: Funksjoner I :: Geometri II :: Prosent :: Ligninger med To Ukjente :: Potenser :: Tallregning :: Sannsynlighet :: Sirkelen :: Statistikk :: geometri III :: proporsjoner i hele dag:P

haha:P.. matte er jo egentlig så innmari kjedelig fag.. å så kan du aldri lære nok av dt..:S mn tror du vi får masse om likninger på eksamen? *bekymret*
:? :) :cry: :lol: :oops: :roll: :idea: :idea: :idea: :evil:
anonym

Kom opp i matte jeg også.. Har hørt at det er mindre oppgaver i år enn tidligere..
Synes ikke matte er så ille jeg.. Ble kjempe glad når jeg kom opp i det..
Anonym

Å nei! Ikke vanskeligere! Jeg kom opp i matte! Det var jæææævlig!
Svar